جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۸:۲۱:۰۶
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:


آمار مهمانان فرهنگی رو به افزایش است/ پذیرش دو هزار و ۹۶۴ خانوار در ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمدقویدل گفت: از اولین روزهای فعالیت ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان، شاهد آمار رو به رشد پذیرش هستیم و انتظار می رود با توجه به تعطیلات پیش رو، مسافران بیشتری ، استان هرمزگان را مقصد تفریح نوروزی خود قرار دهند. وی تعداد مهمانان فرهنگی پذیرش شده را تا […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمدقویدل گفت: از اولین روزهای فعالیت ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان، شاهد آمار رو به رشد پذیرش هستیم و انتظار می رود با توجه به تعطیلات پیش رو، مسافران بیشتری ، استان هرمزگان را مقصد تفریح نوروزی خود قرار دهند.

وی تعداد مهمانان فرهنگی پذیرش شده را تا آخرین دقایق روز بیست و هشتم اسفند ۱۴۰۰ ، نه هزار و ۴۴۱ نفر روز در قالب دو هزار و۹۶۴ خانوار اعلام کرد و افزود: به این ترتیب در مجموع، از اولین روز فعالیت ستادهای اسکان فرهنگیان در استان، سیزده هزار و ۶۵ نفرروز در قالب سه هزارو ۳۶۰ خانوار فرهنگی، مهمان استان همیشه مهمان نواز هرمزگان شده اند.

این مسئول اذعان داشت: با تلاش شبانه روزی همکاران ستادی در صدد آن هستیم که حداکثر رفاه و امنیت ممکن را برای همکاران فراهم نماییم و دراین راستا، تیم های نظارت و بازرسی در سراسراستان به صورت مستمر درحال فعالیت هستند.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید