جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۹:۲۸
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان :


شهدای مدافع حرم نمونه بارز تعلیم و تربیت اسلامی در مدارس هستند/ تحکیم رابطه مسجد و مدرسه از ضروریات است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل در حاشیه برگزاری آیین بزرگداشت هفته امورتربیتی و تربیت اسلامی گفت: با دقت در جزییات برنامه های مندرج درسند تحول بنیادین به عنوان نقشه راه حوزه تعلیم و تربیت وتأکید برنامه هابر ترویج آموزش مسائل تربیتی و مهارتی درمدارس ،در خواهیم یافت که اهداف کلان […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل در حاشیه برگزاری آیین بزرگداشت هفته امورتربیتی و تربیت اسلامی گفت: با دقت در جزییات برنامه های مندرج درسند تحول بنیادین به عنوان نقشه راه حوزه تعلیم و تربیت وتأکید برنامه هابر ترویج آموزش مسائل تربیتی و مهارتی درمدارس ،در خواهیم یافت که اهداف کلان نظام تعلیم و تربیت بر پرورش اصولی دانش آموزان استوار است.
وی اذعان داشت: میهن اسلامی ما همواره آماج شبیخون های فرهنگی بوده است و اگر مدارس براساس برنامه های سند حرکت نمی کردند قطعا با آسیب های جبران ناپذیری روبرو می شدیم.

این مسئول با تأکید بر تقویت وتحکیم تعامل مدرسه با مساجد به عنوان کانون های مهم تربیتی وتحولی و ذکر یاد شهدای مدافع حرم به عنوان نمونه های بارز تربیت در مکتب مساجد ، اذعان داشت:در سه سال گذشته برنامه هایی تحت عنوان برنامه ویژه مدرسه بصورت مکمل در ساعت درس ملی آمده است که از این مجال می توان برای تقویت بسترهای تربیتی و مهارت آموزی بهره برد.
مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان همسویی تعلیم معارف اسلامی با مطالب آموزشی را امری ضروری دانست و برتعامل مربیان و معلمان در مسیر تحقق اهداف تربیتی تأکید نمود.
محمد قویدل در ادامه با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری بر امر مهارت آموزی دانش آموزان در مدارس گفت:دانش آموزی که مهارت لازم را در زمینه های مختلف بیاموزد قطعا آینده ای روشن را برای خود رقم خواهد زد.
وی گفت :لازمه تحقق اهداف اسناد بالادستی ،استفاده از ظرفیت نیروهای انسانی پرتلاش و توانمند است وبراین اساس برنامه های آموزشی ویژه مربیان پرورشی را در برنامه داریم.

FacebookTwitterTelegramاشتراک گذاری

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید