جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۳:۰۵
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹

مدیرکل جدید آموزش و پرورش هرمزگان:


توسعه آموزش های مهارتی را با جدیت دنبال می کنیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل روز پنجشنبه در مراسم معارفه اش که با حضور معاون سلامت و تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مدیران و مسوولان هرمزگان برگزار شد، اظهار داشت: هرمزگان در مسیر توسعه قرار دارد و با توجه به رویکردها و تلاش های در دست […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل روز پنجشنبه در مراسم معارفه اش که با حضور معاون سلامت و تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مدیران و مسوولان هرمزگان برگزار شد، اظهار داشت: هرمزگان در مسیر توسعه قرار دارد و با توجه به رویکردها و تلاش های در دست انجام برای توسعه زیرساخت ها در این استان، نیازمند افزایش کمی و کیفی آموزش های فنی و مهارتی هستیم.

وی ادامه داد: باید هنرستان ها و مراکز آموزشی فنی و مهارتی در هرمزگان را توسعه دهیم تا شاهد تربیت نیروهای کاربلد در استان باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان توجه به تربیت دانش آموزان، ترویج برنامه های کاهش آسیب های اجتماعی، توسعه مهارت های فردی را از دیگر اولویت های کاری خود در مجموعه آموزش و پرورش استان اعلام کرد.

قویدل با بیان اینکه آموزش و پرورش بزرگترین و تاثیر گذارترین واحد اجتماعی در جامعه است، گفت: انتظارات از این مجموعه با توجه به تاثیرگذاری بالای آن بسیار زیاد است و ما باید تلاش کنیم تا این نهاد مهم و تاثیرگذار در مسیر پویایی جامعه گام بردارد.

مدیرکل جدید آموزش و پرورش هرمزگان استفاده از نیروهای جوان، انقلابی، متعهد و خلاق و تحول خواه را از جمله اولویت های دولت سیزدهم عنوان کرد و افزود: ما نیز در مجموعه آموزش و پرورش استان براساس همین اولویت گام برمی داریم.

قویدل تشکیل قرارگاه کیفیت آموزشی در سطح استان را از دیگر برنامه های خود عنوان کرد و بیان داشت: هرمزگان از ظرفیت های بسیار بالایی برخوردار است و باید تلاش کنیم تا نرخ ترک تحصیل و بازماندگان از تحصیل را کاهش دهیم و از سویی دیگر پیگیر توسعه امکانات رفاهی برای فرهنگیان و بهبود شرایط آنها هستیم.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید