شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۸:۵۳:۱۶
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳

عملیات احداث ۲مدرسه خیرساز در بندرلنگه هرمزگان آغار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در حاشیه کلنگ زنی این فضاهای آموزشی گفت: برای احداث این فضاهای آموزشی اعتباری افزون بر ۲۳۰ میلیارد ریال درنظرگرفته شده است. ایرج بیت الهی افزود: مدرسه ۱۲ کلاسه مرحومه آمنه فردی پور اشکنانی» در زمینی به مساحت یک هزار و ۹۶۰ […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در حاشیه کلنگ زنی این فضاهای آموزشی گفت: برای احداث این فضاهای آموزشی اعتباری افزون بر ۲۳۰ میلیارد ریال درنظرگرفته شده است.

ایرج بیت الهی افزود: مدرسه ۱۲ کلاسه مرحومه آمنه فردی پور اشکنانی» در زمینی به مساحت یک هزار و ۹۶۰ متر و با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال در شهر بندرلنگه ساخته می‌شود.

وی بیان داشت: این مدرسه دارای اجرای کامل ساختمان آموزشی، سرویس بهداشتی، سرایداری و دیوار و محوطه سازی خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اظهارداشت: احداث دبستان دخترانه ۹ کلاسه « فاطمیه» نیز در شهر بندرکنگ شهرستان بندرلنگه نیز در زمینی به مساحت یک هزار و۷۸۳ مترمربع و با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال انجام می شود.

در آیین کلنگ‌ زنی مدرسه های یاد شده مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، مدیرکل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان، فرماندار ،امام جمعه اهل سنت بندر لنگه و بندر کنگ، رییس مجمع خیران مدرسه ساز استان و جمعی از مسئولان استانی حضور داشتند.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید