پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۸:۵۱:۰۰
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵

با مشارکت امور شعب بانک ملی استان هرمزگان:


آیین اهداء تبلت به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی( ره) برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، آئین اهداء تبلت به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، مدیر کل کمیته امداد استان و مدیر امور شعب بانک ملی استان برگزار شد. ایرج بیت اللهی مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: شیوع بیماری کرونا، همه شئونات فردی و […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، آئین اهداء تبلت به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، مدیر کل کمیته امداد استان و مدیر امور شعب بانک ملی استان برگزار شد.

ایرج بیت اللهی مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: شیوع بیماری کرونا، همه شئونات فردی و انسانی جوامع بشریت را تحت شعاع قرار داد و یکی از حوزه هائی که به شدت مورد تغییر و دگرگونی قرار گرفت، حوزه آموزش بود.

وی افزود: در این شرایط سخت که هیچ گونه آموزش قبلی وجود نداشت، معلمان با اتکا به توانمندی فردی و بکارگیری وسایل و امکانات شخصی، مسیر خطیر و مهم آموزش و پرورش دانش آموزان کشور را به پیش بردند.

به گفته بیت اللهی، همراهی دستگاههای دیگر در قالب مسئولیت اجتماعی برای کاهش معضلات و مسائل موجود و رعایت عدالت اجتماعی در مسیر آموزش تمامی دانش آموزان مستعد، می تواند نوید بخش آینده ای درخشان برای توسعه این استان باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی ( ره) استان هرمزگان علاوه بر تهیه اقلام آموزشی، لوازم التحریر، پوشاک دانش آموزان و کمک های نقدی و غیر نقدی، بیش از ۱۰۰۰ دستگاه تلفن هوشمند به دانش آموزان نیازمند اهداء کرده است که قابل تقدیر است.

بیت اللهی خاطر نشان ساخت: همراهی خوب دستگاهها و همت بلند معلمان استان هرمزگان و همچنین ایجاد عدالت آموزشی با راه اندازی برنامه شاد که منجر به آموزش برابر در کشور شد، آموزش و پرورش استان هرمزگان توانست برای اولین بار در تاریخ آموزش و پرورش استان، هم در درصد قبولی و هم میانگین نمرات کتبی دروس امتحان نهائی پایه دوازدهم، بالاتر از میانگین کشوری قرار گیرد و رتبه ۱۹ کشور را از آن خود کند.

عبدالله آبسواران مدیر امور شعب بانک ملی استان هرمزگان گفت: یکی از جاهائی که در شیوع بیماری کرونا بیش از پیش باید مورد حمایت قرار گیرد، مقوله تعلیم و تربیت دانش آموزان است.

وی افزود: همه جامعه شاهد ایثارگری و از خود گذشتگی معلمان در زمان کرونا بودیم که با تمام مشکلات و نبود بسیاری از بستر های لازم، این امر منجر به تداوم امر مهم آموزش و پرورش در کشور شد.

آبسواران گفت: همراهی دستگاهها و نهادها با آموزش و پروش می تواند مسیر تحصیل آینده سازان جامعه را زیبا تر و هموار تر سازد و بانک ملی نیز در راستای مسئولیت اجتماعی، وظیفه خود می داند در راستای توسعه پایدار و تربیت نیروی انسانی کارآمد، همراه و همیار آموزش و پرورش باشد.

به گفته مدیر امور شعب بانک ملی استان هرمزگان، امروز ۵۰ دستگاه تلفن و تبلت هوشمند به دانش آموزان نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) از طرف بانک ملی ایران اهداء می شود و قبلا نیز در ساخت سه مدرسه در استان مشارکت داشتیم.

آبسواران ادامه داد: امور شعب بانک ملی استان هرمزگان نیز در راستای مسئولیت اجتماعی و با پیگیری های متعدد، به دنبال هموار کردن مسیر برای مشارکت بیش از پیش در مسیر تعلیم و تربیت دانش آموزان این استان است.

جلیل تراهی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان اظهار داشت: اگر بخواهیم زنجیره فقر قطع شود باید مسیر را برای  کسب کرسی های دانشگاهی توسط دانش آموزان خانواده های نیازمند مالی هموار کنیم.

وی افزود: هیچ دانش آموز کم توان مالی نباید از تحصیل محروم شود و دانش توجه به امر آموزش این دانش آموزان مستعد در دستور کار و اولویت فعالیت های کمیته امداد قرار داد.

تراهی با تقدیر از فداکاری همه فرهنگیان در دوران سخت کرونا، خواستار ترویج و فرهنگ سازی بیش از پیش در امور انفاق، ایثار و حوزه مسئولیت اجتماعی در جامعه و دستگاهها و نهاد های دولتی وغیر دولتی شد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید