سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / ۲۲:۲۹:۵۶
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲

معاون متوسطه آموزش و پرورش استان هرمزگان:


با توجه به آغاز پیک پنجم بیماری کووید ۱۹، آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی لغو شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل معاون متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان گفت: با توجه به آغاز پیک پنجم بیماری کووید ۱۹ و افزایش خطر سرایت پذیری و در جهت تامین سلامت دانش آموزان و همکاران، آزمون ورودی دبیرستان های نمونه دولتی دوره دوم آموزش متوسطه، تا زمانی که متعاقبا اعلام […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل معاون متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان گفت: با توجه به آغاز پیک پنجم بیماری کووید ۱۹ و افزایش خطر سرایت پذیری و در جهت تامین سلامت دانش آموزان و همکاران، آزمون ورودی دبیرستان های نمونه دولتی دوره دوم آموزش متوسطه، تا زمانی که متعاقبا اعلام می گردد به تعویق افتاد.

وی افزود: درخواست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش به منظور دریافت مجوز برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در تاریخ بیست و سوم خردادماه ۱۴۰۰ طی نامه از طریق معاونت تربیت بدنی و سلامت به وزارت بهداشت ارسال گردید که توصیه اکید به تعویق کلیه آزمون ها به مدت یک ماه کرده است.

قویدل ادامه داد: مقتضی است تمهیدات لازم در این زمینه توسط شهرستانها و مناطق آموزشی اتخاذ شده و به ذی نفعان، بویژه داوطلبان ورودی به این دسته از مدارس در سطح استان، اطلاع رسانی شود.

شایان ذکر است، بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شده بود، آزمون مدارس نمونه دولتی، در روز جمعه، ۱۸تیرماه برگزار شود‌.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید