پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۷:۲۷:۰۷
دسته بندی: اخبار استانها
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی هرمزگان:


اجرای دو طرح فراگیر برای دانش آموزان دیر آموز استان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، شهباز بارانی گفت: دانش آموزان دیر آموز به دانش آموزانی اطلاق می شود که ضریب هوشی و یادگیری آنها، مابین ضریب یادگیری دانش آموزان عادی و استثنایی قرار می گیرند و به همین دلیل این دانش آموزان از خدمات لازم و مورد نیاز در جامعه محروم هستند. وی […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، شهباز بارانی گفت: دانش آموزان دیر آموز به دانش آموزانی اطلاق می شود که ضریب هوشی و یادگیری آنها، مابین ضریب یادگیری دانش آموزان عادی و استثنایی قرار می گیرند و به همین دلیل این دانش آموزان از خدمات لازم و مورد نیاز در جامعه محروم هستند.

وی افزود: آموزش و پرورش استثنایی استان با همراهی آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش، در راستای ارائه خدمات مطلوب به این دانش آموزان، دو طرح ” پرتاب ” و بهره گیری از نرم افزار ” تاپ” را برنامه ریزی کرده است.

به گفته بارانی، نرم افزار ” تاپ”، یک نرم افزار گوشی همراه تحت سیستم عامل اندروید است که با نصب این نرم افزار، آموزش به کودکان دیر آموز از طریق بازی انجام می شود که هم اکنون این طرح منتظر تایید نهایی در کمیته پژوهشی وزارت آموزش و پرورش است.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی هرمزگان تصریح کرد: طرح دیگری که با همراهی معاونت آموزش ابتدایی و اداره تکنولوژی مقطع ابتدایی در حال انجام می باشد، طرح ” پرتاب ” است که در این طرح آموزگارن و رابطینی را آموزش می دهند که بتوانند کودکان دیر آموز را در سراسر استان را شناسایی و در همان منطقه به آموزش آن ها بپردازند.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید