سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۰:۰۱
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان:


کانون پرورش فکری یک ظرفیت عظیم برای تربیت تمام ساحتی دانش آموزان است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، ایرج بیت اللهی در حاشیه بازدید از ظرفیت های مختلف فرهنگی، هنری، علمی و دینی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، اظهار کرد: کانون یک پتانسیل عظیم در مسیر اهداف تعلیم و تربیت و به فعلیت رسیدن تربیت تمام سیاحتی دانش آموزان است. وی افزود: وجود […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، ایرج بیت اللهی در حاشیه بازدید از ظرفیت های مختلف فرهنگی، هنری، علمی و دینی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، اظهار کرد: کانون یک پتانسیل عظیم در مسیر اهداف تعلیم و تربیت و به فعلیت رسیدن تربیت تمام سیاحتی دانش آموزان است.

وی افزود: وجود کتابخانه مجهز کودک و نوجوان، موزه، دستگاههای پیشرفته نجوم، کارگاههای مناسب علمی، فرهنگی، ادبی، دینی و غیره، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در زمره بهترین مکانها برای کشف و شناسائی استعداد های مختلف دانش آموزان قرار داده است.

بیت اللهی ضمن تأکید بر تعامل هرچه بیشتر آموزش و پرورش با کانون پرورش فکری استان، رفع چالش های موجود برای حضور دانش آموزان و بهره مندی از ظرفیت ایجاد شده و همچنین پشتیبانی و حمایت آموزش و پرورش از برنامه های مختلف کانون پرورش فکری را خواستار شد.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، فعالیت جزیره ای حوزه های مختلف دستگاه تعلیم و تربیت، نمی تواند تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را میسر سازد بلکه تعامل سازنده و ارتباط مؤثر کانون پرورش فکری با مدارس، مسیر شکوفایی و بالندگی استعداد های نسل آینده جامعه را هموار می سازد.

پروین پشتکوهی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان ضمن تقدیر از توجه و نگاه ویژه مدیرکل آموزش و پرورش گفت: تعامل کانون پرورش فکری با آموزش وپرورش می تواند راهگشای مسائل تربیتی فرهنگی، هنری و آموزشی در شرایط موجود می باشد.

وی افزود: در شرایط زیست بوم بیماری کرونا که زمینه ساز برخی چالش‌ها و مشکلات و تعطیلی کارگاههای حضوری در مراکز کانون را به دنبال داشته است، شیوه های جدید آموزشی با استفاده از ظرفیت‌های جدید فضای مجازی جایگزین شیوه حضوری شده و آموزشهای فرهنگی، هنری و ادبی، آموزشی و اسلامی در حال برگزاری است که مورد استقبال خوب والدین و دانش آموزان قرار گرفته است.

پشتکوهی تصریح کرد: کانون پرورش فکری مکان مناسبی برای تربیت انسانهای فرهیخته و شایسته در زمینه های مختلف ذوقی و فکری است و آموزش و پرورش در راستای شناسائی ظرفیت های بیشمار کانون پرورش فکری، بستر را برای حضور پررنگ تر دانش آموزان و فرهنگیان در کانون فراهم آورد.

در این بازدید، مدیرکل و معاون ابتدائی آموزش و پرورش استان هرمزگان از کارگاهها، فعالیتها، کتابخانه و ظرفیت های مختلف علمی و پرورشی کانون بازدید کرد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید