پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۵:۱۹:۱۸
کد خبر: 3291
دسته بندی: منتخب سردبیر
تاریخ انتشار: 2024-02-02 23:30:20
نویسنده خبر: نعمت روزپیکر

رویکرد وزارت آموزش و پرورش توجه ویژه به درخواست های مردمی با هدف رفع مشکلات است/ رسیدگی به بیش از ۵۰۰ درخواست در میز ارتباطات آموزش و پرورش هرمزگان



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، قاسم احمدی لاشکی در جمعبندی برنامه دیدار چهره به چهره با مردم و فرهنگیان که همزمان با دور دوم سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران، در میز ارتباطات مردمی مستقر در اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، انجام شد، افزود: با استقرار تیم ویژه پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات مردم و فرهنگیان عزیز که با همکاری مرکز ارتباطات مردمی استان (سامد) در اداره کل آموزش و پروش هرمزگان انجام شد، روزانه به درخواست بیش از۱۷۰ مراجعه کننده رسیدگی و اقدامات لازم در جهت پاسخگویی و رسیدگی، انجام گرفت. وی با بیان اینکه در مدت استقرار این تیم در مجموع بیش از ۵۰۰ درخواست از سوی شوراهای اسلامی شهر و روستا، دهیاران،معلمان، دانش آموزان، کارکنان اداری و اقشارمختلف مردمی در مراجعات حضوری ارائه شد، تصریح کرد: علاوه برانجام درخواست هایی که امکان تحقق درزمانبندی فعالیت این تیم داشت، با جمعبندی و برنامه ریزی، مواردی نیزکه نیازمند بررسی بیشترو تصمیم گیری در مرکزاست، احصاء گردید تا درانطباق با قوانین، نسبت به پاسخ آنان اقدام شود. وی اضافه کرد: قطعا تا جایی که قانون اجازه بدهد درصدد رفع مشکلات و مساعدت خواهیم بود و تمام توان مجموعه را به کار خواهیم گرفت تا درحد اختیارات مشکلات مراجعه کنندگان رفع شود. این مسوول تصریح کرد: با توجه به حضور نمایندگان تخصصی ازحوزه‌های مختلف ستاد، توانستیم به صورت ویژه و جداگانه به مشکلات و ابهامات رسیدگی و پاسخ لازم به مراجعه کنندگان ارائه شود و بدون تردید روند رسیدگی به همه درخواست ها مورد رصد و پیگیری خواهد بود و ارزیابی لازم تا حصول نتیجه صورت خواهد گرفت. معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش عمده درخواست ها را در زمینه نقل انتقالات، استخدام، بازنشستگی، سازماندهی و اموررفاهی عنوان و تاکید کرد: اساس کار دولت مردمی توجه جدی به مشکلات و درخواست های مردم است و این مهم در وزارت آموزش و پرورش با جدیت دنبال می شود. وی با تاکید براینکه کارگروه رسیدگی به درخواست ها و مشکلات مطرح شده بلافاصله پس ازپایان سفر باید تشکیل شود، یادآورشد: با دسته بندی موضوعات، مواردی که نیازمند تصمیم گیری در مرکزاست ارسال و مواردی که دراستان قابلیت تحقق را دارد با فوریت پاسخ داده خواهد شد. احمدی لاشکی با قدردانی ازخدمات مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، معاونت توسعه و منابع انسانی، اداره ارزیابی عملکرد و مجموعه آموزش و پرورش استان وهمچنین تیم اجرایی سامد، خاطرنشان کرد: ارتباط قاطبه مجموعه وزارت آموزش و پرورش در سراسرکشور با مردم عزیز بی واسطه وهمیشگی است چرا که مردم ولی نعمتان مسوولان هستند و دغدغه مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری در توجه ویژه و رسیدگی به مشکلات مردم، همواره سرلوحه کاراست. میزخدمت ارتباطات مردمی در اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان که درآستانه سفر رییس جمهور، با حضورمعاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش و هیات همراه به استان شروع به فعالیت کرد، در پایان سفر، درشامگاه جمعه سیزدهم بهمن ماه، با جمعبندی درخواست ها به کارخود پایان داد.
برچسب های :