شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۶:۰۵:۲۷
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۱۹

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد:


همزمان با سراسر کشور۲۵ طرح عمرانی ورزشی در استان هرمزگان به بهره برداری رسید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، همزمان با سراسر کشور آئین افتتاحیه فضاهای ورزشی طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به صورت مجازی با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد. این مراسم که در آستانه میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود «عجل الله تعالی فرجه الشریف» برگزار شد، محمد […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، همزمان با سراسر کشور آئین افتتاحیه فضاهای ورزشی طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به صورت مجازی با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

این مراسم که در آستانه میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود «عجل الله تعالی فرجه الشریف» برگزار شد، محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان در این مراسم گفت: سی و چهار زمین چمن مصنوعی ، ۳۶ زمین ساحلی و ۱۲ کلاس درس تربیت بدنی از مهم ترین این طرحها است.

وی گفت: همچنین ۳۳ سالن ورزشی تجهیز و ساخت ۱۰ سالن ورزشی دیگر هم آغاز شد و برای بهره برداری از این طرحها ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: با بهره برداری از این طرحها بیش از سیصد هزار دانش آموز مقطع ابتدایی و متوسطه از مزایای آن بهره مند شدند.

محمد قویدل خاطر نشان کرد: سال آینده نیز ۵۰ طرح عمرانی و ورزشی در اجرای مرحله سوم طرح شهید سردار سلیمانی در مدارس هرمزگان به بهره برداری می رسد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید