سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۰:۳۹:۲۸
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۸

مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان: بهره برداری از ۷۲ پروژه فضای آموزشی در دهه فجر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، سیدفخرالدین هاشمی در خصوص پروژه های قابل افتتاح در ایام الله دهه مبارک فجر در استان اظهار کرد: ۷۲پروژه آموزشی درقالب ۲۴۷کلاس درس با زیر بنای۲۶ هزار و۹۳۴مترمربع در چهل و چهارمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در هرمزگان به بهره برداری می رسد. وی با […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، سیدفخرالدین هاشمی در خصوص پروژه های قابل افتتاح در ایام الله دهه مبارک فجر در استان اظهار کرد: ۷۲پروژه آموزشی درقالب ۲۴۷کلاس درس با زیر بنای۲۶ هزار و۹۳۴مترمربع در چهل و چهارمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در هرمزگان به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه اعتبار پروژه‌های فضای آموزشی از محل اعتبارات ملی، استانی و مشارکت خیرین مدرسه ساز تامین شده است، افزود: برای احداث این پروژه ها ۳۴۲میلیارد تومان هزینه شده است.

این مسوول ابراز داشت: در حال حاضر۲۱۴ پروژه مدرسه سازی در قالب ۸۹۷ کلاس درس در سراسر استان در حال اجرا بوده که از این تعداد ۱۶۴ پروژه در قالب۶۹۴ کلاس درس با مشارکت خیرین مدرسه ساز در حال ساخت می باشد.

هاشمی همچنین اعلام داشت: پیش بینی می شود در سال ۱۴۰۲ تعداد ۷۰۰ کلاس درس جدید نیز به مجموع فضاهای آموزشی استان اضافه شود.

وی با اشاره به مشارکت خیرین در حوزه مدرسه سازی اظهار کرد: طی یکسال اخیر مشارکت خیرین مدرسه ساز در استان ۳۵۲ میلیارد و۵۰۰ میلیون تومان بوده و در ۱۱۰ فضای آموزشی مشارکت داشتند

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید