پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۸:۲۳:۴۱
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش :


افتتاحیه نمادین ورزش صبحگاهی مدارس با حضور مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، مهدی فولادی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان خبر داد: اختتامیه نمادین ورزش صبحگاهی مدارس در مدرسه شهدای صنعت نفت ناحیه یک بندرعباس با حضور جمعی از مسئولان ، فرهنگیان و دانش آموزان برگزار شد. محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان با […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، مهدی فولادی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان خبر داد: اختتامیه نمادین ورزش صبحگاهی مدارس در مدرسه شهدای صنعت نفت ناحیه یک بندرعباس با حضور جمعی از مسئولان ، فرهنگیان و دانش آموزان برگزار شد.

محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان با حضور در جمع دانش آموزان گفت : ورزش موجب سلامت جسم را فراهم می آورد. این امر در کنار تغذیه مناسب می تواند تا حد زیادی تضمین کننده سلامتی و نشاط افراد باشد.پس دانش آموزان ضمن دقت و توجه بر اصول تغدیه مناسب ورزش را حتماً در برنامه روزانه خود داشته باشند.

وی در ادامه گفت :مدیران و مربیان نیزباید برای اجرای ورزش صبحگاهی درمدارس اهمیت قائل شوند ، با حضور در برنامه ورزش صبحگاهی و اجرای صحیح آن زمینه حضور با نشاط و آمادگی بهتر جهت ورود دانش آموزان به کلاس های درس را سبب شوند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان مهدی فولادی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل خبر داد: اختتامیه نمادین ورزش صبحگاهی مدارس در مدرسه شهدای صنعت نفت ناحیه یک بندرعباس برگزار شد.

محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان با حضور در جمع دانش آموزان گفت : ورزش مایه سلامت جسم را فراهم می آورد. این امر در کنار تغذیه مناسب می تواند تا حد زیادی تضمین کننده سلامتی افراد باشد.پس دانش آموزان ضمن دقت و توجه بر اصول تغدیه مناسب ورزش را حتماً در برنامه روزانه خود داشته باشند.

وی در ادامه گفت : برای اجرای ورزش صبحگاهی درمدارس اهمیت قائل شوند و با حضور در برنامه ورزش صبحگاهی با نشاط و آمادگی بهتر وارد کلاس های درس شوند.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید