پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۹:۰۵:۰۰
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۸:۲۴

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان :


امکانات آموزشی به صورت عادلانه در سراسر هرمزگان توزیع شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده درآئین آغازسال تحصیلی جدید که در مدرسه دخترانه پالایشگاه نفت بندرعباس برگزار شد ، ضمن تبریک سال تحصیلی جدید، اظهار داشت : توقع وانتظاری که از نظام آموزش و پرورش دولت سیزدهم می رودف تقویت بعد تربیتی دانش آموزان است که باید […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده درآئین آغازسال تحصیلی جدید که در مدرسه دخترانه پالایشگاه نفت بندرعباس برگزار شد ، ضمن تبریک سال تحصیلی جدید، اظهار داشت : توقع وانتظاری که از نظام آموزش و پرورش دولت سیزدهم می رودف تقویت بعد تربیتی دانش آموزان است که باید به صورت ویژه مورد تاکید قرار گیرد.

وی تحقق اهداف درمدارس رو وابسته به فعالیت سه ضلع خانواده ، آموزش وپرورش ومحیط جامعه دانست و عنوان کرد: درنظام آموزش وپرورش ، تکیه بر بعد تربیتی ، فصل جدیدی را درمسیر تربیت نسلی بالنده آغاز خواهد کرد تا در آینده شاهد ایفای نقش دانش آموزان در تحولات علمی وفرهنگی جامعه باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده تشریح کرد: باید عنایت ویژه ای برای تربیت نسلی بالنده در آموزش وپرورش انجام شود ؛ چرا که اعتقاد دارم این همت بالا ، خالق حرکت های بزرگی در جامعه خواهد شد.

وی ، با اشاره به آیات قرآنی در خصوص تعلیم وتربیت، خاطر نشان کرد : بر اساس فرهنگ قرآنی ودینی ، تربیت بر آموزش مقدم است که امیدوارم دردولت سیزدهم به این مهم توجه ویژه ای شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ، ضمن تاکید به لزوم توزیع عادلانه امکانات آموزشی ،ابراز کرد: از دولت انتظار می رود که عدالت در مناطق مختلف استان هرمزگان از جمله جزایر به لحاظ برخورداری از امکانات آموزشی وتربیتی محقق شود واین مهم نیازمند شناسایی ظرفیت ها که خوشبختانه آموزش وپرورش هرمزگان در حال فعالیت روی موضوع است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده کرونا را فرصت مناسیی برای تقویت نظام آموزش از راه دور وآموزش مجازی کشور دانست واظهار داشت : نظام آموزش غیر حضوری وبه صورت وبیناری با وجود تمام نقض هایی که دارد، ظرفیت بسیار خوبی محسوب می شود که نباید از ظرفیت ایجاد شده در نظام غیر حضوری غفلت کرد و با برنامه ریزی های لازم ، نهایت استفاده از سیستم آموزشی غیرحضوری شود.

وی ، خطاب به دانش آموزان ، عنوان کرد: امروز شما یک ماموریت مهم را برعهده دارید . با همت شما نسلی شکل خواهد گرفت که مسئولیت گام دوم انقلاب اسلامی را بر دوش می کشد وقطعا آمادگی شما دانش آموزان برای ایفای نقش مهم در کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است بر همین اساس باید خود را برای انجام یک ماموریت مهم در قالب گام دوم انقلاب اسلامی انجام دهید.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان افزود: تقویت علم ودانش را عصای دست خود قرار دهید و با تقویت بخش های تربیتی ومهارتی با همت خود اتفاقات بزرگی را رقم بزنید.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید