سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۷:۵۴
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷

درنشست مدیران کل آموزش و پرورش و شیلات هرمزگان صورت گرفت:


امضای تفاهم نامه ایجاد رشته های مهارتی شیلات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل در این نشست، آموزش نیروهای متخصص در زمینه آبزی پروری را با توجه به وجود ظرفیت های آبی منطقه ، امری لازم دانست و گفت: برای تحقق این هدف ، همکاری اداره کل شیلات در زمینه تأمین تجهیزات و معرفی نیروهای مجرب و متخصص برای […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل در این نشست، آموزش نیروهای متخصص در زمینه آبزی پروری را با توجه به وجود ظرفیت های آبی منطقه ، امری لازم دانست و گفت: برای تحقق این هدف ، همکاری اداره کل شیلات در زمینه تأمین تجهیزات و معرفی نیروهای مجرب و متخصص برای حمایت از این پروژه بزرگ آموزشی که از منطقه سیریک آغاز خواهد شد ، از ضروریات است.

این مقام مسئول ایجاد فرصت تحصیل تخصصی در رشته های مرتبط با سرمایه های موجود در استان را از سیاست های آموزش و پرورش و استانداری هرمزگان عنوان کرد و اذعان داشت: با حمایت دستگاه های اجرایی و برنامه ریزی ، دستاوردهای بزرگی در زمینه اشتغال و درآمد زایی ، همچنین مدیریت مطلوب منابع رقم خواهد خورد.

مدیر کل شیلات هرمزگان گفت: شیلات، محور طلایی توسعه در منطقه است و بزرگترین فرصت برای اشتغال زایی، و با وجود تنوع و گستردگی فعالیت ها در این حوزه، چاره ای جز تربیت و آموزش نیروهای متخصص برای بهره وری و رشد اقتصاد دریا محور، نیست.

دکتر دریایی خاطر نشان ساخت: برای حصول توسعه پایدار با توجه به حرکت جهان به سوی مصرف ۷۰ درصدی آبزیان در برنامه غذایی چشم انداز ۲۰۵۰ سازمان ملل متحد، باید بر اقتصاد شیلات پایه و اشتغال زایی دراین زمینه تمرکز نمود.

وی همکاری این حوزه با آموزش و پرورش را فرصتی برای دستیابی به اهداف مشترک در مسیر تعالی استان هرمزگان و تحقق توسعه پایدار دانست و بر تقویت این تعامل تأکید کرد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید