جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۲:۱۳
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷

با حضور مدرسین کشوری :


کارگاه های آموزشی توانمندسازی ویژه معلمان پایگاههای تابستانه دوره ابتدایی، در حال برگزاری است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، حوریه حاجی زاده در حاشیه برگزاری کارگاه های آموزشی توانمندسازی نیروی انسانی با اشاره به شیوه نامه و هدف طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش آموزان اظهار کرد : در راستای اجرای طرح جبران و تثبیت یادگیری ، کارگاه های آموزشی با هدف توانمند سازی معلمان ، […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، حوریه حاجی زاده در حاشیه برگزاری کارگاه های آموزشی توانمندسازی نیروی انسانی با اشاره به شیوه نامه و هدف طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش آموزان اظهار کرد : در راستای اجرای طرح جبران و تثبیت یادگیری ، کارگاه های آموزشی با هدف توانمند سازی معلمان ، دانشجو معلمان و نیروهای داوطلب در پایگاههای تابستانه برگزار می گردد .

وی استفاده از روش های نوین ، خلاق ، تلفیقی ، تمام ساحتی و رفع مشکلات یادگیری دانش آموزان و کمک به هم افزایی بیشتر معلمان را از دیگر اهداف این برنامه دانست .

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان خاطرنشان کرد : از روز پنجشنبه شانزدهم تیرماه اولین کارگاه آموزشی توانمندسازی معلمان پایگاههای تابستانه کلید خورده است و تا کنون با گذشت ۱۲ جلسه آموزشی ۹۰ دقیقه ای ،۷۰ هزار و ۲۰۰ نفرساعت از آموزشهای دوره ریاضی ، فارسی و علوم بهره مند شده اند.

حوریه حاجی زاده افزود : بر اساس برنامه ریزی های بعمل آمده، برگزاری ۳۰ کارگاه آموزشی با حضور مدرسین متخصص و توانمند کشوری و استانی در دستور کار است .

گفتنی است : طرح جبران و تثبیت یادگیری در ۵۲۴ پایگاه با ۲ هزار و۳۴۲کلاس درس و آموزگار ،۳۲ هزار و۸۵۷ دانش آموز مشمول طرح و یک هزار وهفت نفر عوامل اجرایی در سراسر استان در حال فعالیت است .

وی در پایان اذعان داشت : امید است با هم افزایی و استفاده از تمامی ظرفیت های درون و برون سازمانی در جهت بهبود روند آموزش و یادگیری دانش آموزان موفقیت های بزرگی حاصل شود.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید