جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۲۰:۱۲:۳۲
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷

در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش با مدیر عامل بیمه دانا مطرح شد:


مساعدت ۵ میلیارد ریالی بیمه دانا در راستای تجهیز و هوشمندسازی دو مدرسه آسیب دیده در زلزله سایه خوش / تأمین رفاه فرهنگیان از دغدغه های بیمه دانا است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل در نشست با دکتر جعفری مدیر عامل بیمه دانا در کشور و هیئت همراه،ضمن تقدیر از این مجموعه بابت ظرفیت های ایجاد شده در قالب انعقاد قرارداد های متعدد و افزودن مزایای تخفیف هزینه های دندانپزشکی و عینک، بیان داشت: آنچه مهم است ،نحوه اجرای […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل در نشست با دکتر جعفری مدیر عامل بیمه دانا در کشور و هیئت همراه،ضمن تقدیر از این مجموعه بابت ظرفیت های ایجاد شده در قالب انعقاد قرارداد های متعدد و افزودن مزایای تخفیف هزینه های دندانپزشکی و عینک، بیان داشت: آنچه مهم است ،نحوه اجرای مطلوب قراردادهاست و آموزش و پرورش این آمادگی را اعلام می کند.

وی ایجاد نمایندگی های متعدد در شهرستان های استان را امری لازم دانست و اذعان داشت : انتظار می رود در بحث مراکز طرف قرارداد، ظرفیت مراکز درمانی بیشتر دیده شود.

مدیرعامل بیمه دانا نیز در این نشست ، ضمن اشاره به ارج و مقام والای معلمان درجامعه، کمک به رفع دغدغه فرهنگیان در بحث بیمه تکمیلی را با هدف کاهش و رفع مشکلات خدمات درمانی ،از جمله دغدغه های این مجموعه دانست .

وی خاطرنشان کرد: کمک به ارتقا بیمه حوادث، تقویت زیرساخت ها ، ارتقا مراکز درمانی از ۷ هزار مرکز درمانی به ۳۰ هزار مرکز را ازجمله برنامه های این بیمه دانست وگفت: تاکنون ۱ میلیون و ۲۱۲ هزار داوطلب ،از سراسر کشور ، درخواست استفاده از ظرفیت بیمه دانا را تکمیل نموده اند که این رقم قطعا افزایش یافته و نشان از اعتماد بیمه شوندگان به خدمات این مجموعه است.

دکتر جعفری در ادامه بر ثبت نام به موقع داوطلبان و دقت در تکمیل فرم تأکید کرد و گفت: بیمه شوندگان ، نسبت به تکمیل فرد برای افراد تحت تکفل خود نیز به موقع اقدام نمایند چرا که این فرصت در طول سال قابل تمدید نیست.

وی تصریح کرد: بیمه دانا علاوه بر ارائه خدمات درمانی و تجهیز مراکز درمان، در زمینه مسئولیت های اجتماعی از جمله ساخت مدارس ، کمک به دانش آموزان بی بضاعت و هم افزایی دراین بخش نیز کاملا آمادگی خود را اعلام می نماید.

این مقام مسئول مساعدت بیمه دانا را درخصوص تجهیز مدارس منطقه زلزله زده سایه خوش و هوشمند سازی دو مدرسه در این حوزه تا مبلغ ۵ میلیارد ریال ، اعلام نمود.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید