شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۱:۱۳:۵۸
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۴ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۹

مشارکت در مدرسه سازی با هزینه یک آجر؛

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، سید فخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان استان هرمزگان اظهار کرد: از ابتدای پویش “صحن حرم، مدرسه ام” تاکنون بیش از ۷۰۰ نفر از دانش آموزان و اولیای دانش آموزان هرمزگان در این پویش شرکت کردند . وی در ادامه با بیان اینکه آموزش وپرورش استثنایی استان […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، سید فخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان استان هرمزگان اظهار کرد: از ابتدای پویش “صحن حرم، مدرسه ام” تاکنون بیش از ۷۰۰ نفر از دانش آموزان و اولیای دانش آموزان هرمزگان در این پویش شرکت کردند .
وی در ادامه با بیان اینکه آموزش وپرورش استثنایی استان و اداره آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد بیشترین مشارکت را در پویش صحن حرم، مدرسه ام داشته اند، خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته جریان مشارکت در امر مدرسه‌سازی حتی به اندازه یک آجر، رونق فراوانی گرفته است و مردم با مراجعه به سایتwww.ajorBajor.ir با پرداخت مبالغ اندک در ساخت مدارس سهیم شده‌اند.
هاشمی همچینین ابراز داشت :علاقه مندان می‌توانند ازطریق وب سایت http://ww.ajorBajor.irو یا کانال مهر مدرسه در شبکه شاد،در این پویش خیرخواهانه شرکت کنند.
مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان در پایان با اشاره به اینکه کار خیر و خیرخواهی ریشه در فرهنگ اسلامی- ایرانی دارد ، تصریح کرد: انتظار می رود تمامی اقشارجامعه اعم از فرهنگیان، بازاریان و کسبه ، کارمندان و … در این پویش خیرخواهانه شرکت نمایند.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید