شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۶:۲۹:۴۲
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱

اولین کارگاه توجیهی سومین جشنواره پژوهش برتر استانی برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، حسن جراره درحاشیه برگزاری این کارگاه، پیرامون اهمیت تعمیق امر پژوهش و اشاره به این مقوله مهم درمفاد دستورالعمل های سند تحول بنیادین بیان داشت: برای شناساندن یک موضوع به دیگران، بهترین گزینه پیشنهاد پژوهش و تحقیق است. وی در ادامه بیان داشت: امروزه پژوهش، شور و […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، حسن جراره درحاشیه برگزاری این کارگاه، پیرامون اهمیت تعمیق امر پژوهش و اشاره به این مقوله مهم درمفاد دستورالعمل های سند تحول بنیادین بیان داشت: برای شناساندن یک موضوع به دیگران، بهترین گزینه پیشنهاد پژوهش و تحقیق است.

وی در ادامه بیان داشت: امروزه پژوهش، شور و اشتیاق کاربران و به طور خاص، معلمان را برانگیخته چرا که دریافته اند از این طریق می توانند به پاسخ مستدلی برای پرسش های خود و دیگران دست یابند.

این مسئول تصریح کرد: یکی ازچالش های اعتقادی و مسائل روزمره ای که نسل نواندیش با آن مواجهند، در خصوص شناخت ائمه معصومین و به طور ویژه، مهدویت است که لزوم پژوهش در این خصوص را دو چندان می کند.

جراره در تشریح اهداف این برنامه اذعان گفت: استفاده مؤثر از پژوهش و نوآوری شایسته براساس مندرجات سند تحول بنیادین و در راستای عمل به شعار امسال مقام معظم رهبری و تحقق منویات ایشان ، امری بسیار مهم و ضروری دیده شده است و به این منظور اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان برای بهره گیری موثرتر از ظرفیت های موجود دراین مجال علمی، حمایت خود را اعلام می دارد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع یادآور شد: از همکاران و دانش آموزان فرهیخته که با محور های آموزشی ، تربیتی ، فرهنگی ، رفاه اقتصادی و غیره، پژوهش های استاندارد در قالب پژوهش برتر از جمله :طرح پژوهشی ، معلم پژوهنده ، پژوهشگر، فناور و تجارب برتر ارائه می دهند نیز حمایت می شود.

گفتنی است ، در ادامه ،کارگاه مجازی پژوهش مهدوی با تدریس حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمداعتمادی، برگزار شد و مورد استقبال بی‌نظیر فرهنگیان قرار گرفت.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید