جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۹:۴۷:۲۵
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۹

کارگاه روایت پژوهی در هرمزگان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه آموزش و پرورش هرمزگان در حاشیه برگزاری این کارگاه روایت پژوهی گفت: این کارگاه روز گذشته با شعار «پژوهش و فناوری ضرورت فن آموزش و پرورش مجازی» توسط مهین غلامزاده با موفقیت انجام شد. غلامرضا سالاری میری افزود: درجهت اعتلای برنامه […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه آموزش و پرورش هرمزگان در حاشیه برگزاری این کارگاه روایت پژوهی گفت: این کارگاه روز گذشته با شعار «پژوهش و فناوری ضرورت فن آموزش و پرورش مجازی» توسط مهین غلامزاده با موفقیت انجام شد.
غلامرضا سالاری میری افزود: درجهت اعتلای برنامه های سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش و در مسیر تحول نظام تعلیم و تربیت و اشاعه و بسط توسعه فرهنگ پژوهش دراستان هرمزگان لازم است که به صورت مستمر این کارگاه ها برای فرهنگیان علاقه مند برگزار شود.
وی بیان داشت: این کارگاه مورد استقبال فرهنگیان سراسر استان هرمزگان بود که در زمینه چگونگی نگارش روایت پژوهی و کاربردهای آن در آموزش و پرورش مشغول به فعالیت شدند.
همچنین در نخستین روز از هفته پژوهش با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان به صورت آنلاین همکاران فرهنگی سراسر استان در آیین افتتاحیه هفته پژوهش حضور یافتند.
ایرج بیت اللهی مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان به اهمیت پژوهش و نتیجه آن در آموزش و پرورش سخن گفت و پس از آن پژوهشگر برتر استان مرتضی رئیسی حسنلنگی در مورد نتیجه آخرین پژوهش خود که در زمینه جذب تارکان تحصیل صحبت کرد.
در پایان «ستایش شه دوست» دانش آموز پژوهشگر برتر هرمزگانی در زمینه تند خوانی و فواید آن و کاربست این مهارت در مطالعه دروس صحبت کرد.
در پایان از نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی به صورت حضوری و برخط نیز بازدید شد.
همچنین از وحیده رستمی فرهنگی آموزش و پرورش اداره استثنایی هرمزگان به عنوان فناور برتر دستگاه های اجرایی استان قدردانی شد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید