جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۷:۰۱:۱۸
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵

مدیرکل آموزش و پرورش استان:


دانش آموز هرمزگانی نشان نقره المپیاد اقتصاد و مدیریت کشور را کسب کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، ایرج بیت اللهی گفت: «ثنا نصیری» دانش آموز پایه یازدهم دبیرستان فرزانگان ۲ ناحیه یک بندرعباس موفق به کسب نشان نقره المپیاد علمی کشوری سال ۱۴۰۰ در رشته اقتصاد و مدیریت کشور شد. مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در خصوص برگزاری این المپیاد علمی کشوری اظهارداشت: در […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، ایرج بیت اللهی گفت: «ثنا نصیری» دانش آموز پایه یازدهم دبیرستان فرزانگان ۲ ناحیه یک بندرعباس موفق به کسب نشان نقره المپیاد علمی کشوری سال ۱۴۰۰ در رشته اقتصاد و مدیریت کشور شد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در خصوص برگزاری این المپیاد علمی کشوری اظهارداشت: در سال تحصیلی (۹۹_۱۴۰۰) تعداد یک هزار و ۴۷نفر از دانش آموزان پایه دهم و یازدهم استان در المپیاد علمی کشور در رشته های ریاضی، زیست شناسی، شیمی، فیزیک، ادبی، اقتصاد و مدیریت، تفکرو کارآفرینی، علوم زمین، کامپیوتر، نجوم، سلول های بنیادین و جغرافیا شرکت کردند که از این تعداد، ۱۲۷نفر به مرحله دوم راه یافتند و از بین این افراد پنج نفر به مرحله نهایی رسیدند.

وی بیان داشت: دانش آموزان «ثنا نصیری» در رشته اقتصاد و مدیریت، «سپنتا اسکندری نسب» در رشته فیزیک، «نیما جهان پناه» در رشته رایانه، «دانیال مهربان» در رشته تفکر و کارآفرینی و «سبحان عیسائی» در رشته علوم زمین در سال تحصیلی (۹۹_۱۴۰۰) همگی از پایه یازدهم پس از برگزاری آزمون مرحله دوم، به مرحله نهایی المپیاد کشوری راه یافتند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اظهارداشت: : پذیرفتگان مرحله دوم در دوره آموزشی تابستانی که از شهریورماه تا مهرماه ۱۴۰۰به صورت آنلاین برگزار شد، شرکت کردند که در نهایت پس از رقابت در این مرحله دانش آموز ثنا نصیری موفق به کسب مدال نقره در المپیاد اقتصاد و مدیریت شده است.

وی ابرازداشت: پیش از این نیز«سبحان عیسایی» دانش آموز پایه یازدهم مرکز استعدادهای درخشان ناحیه ۲بندرعباس موفق به کسب نشان نقره المپیاد علمی کشوری سال ۱۴۰۰در رشته علوم زمین شده بود.

بیت اللهی یادآورشد: دریافت کنندگان نشان نقره و برنز می توانند از تسهیلات شورای هدایت استعدادهای درخشان وزارت علوم استفاده نمایند و به بنیاد نخبگان معرفی می شوند و در خصوص تسهیلات ورود به دانشگاه منوط به هماهنگی دیپلم با زیرگروه مربوط، شرایط احراز خواهد شد.

وی ابرازداشت: دانش آموزان هرمزگانی در سه سال متوالی توانسته اند به مرحله نهایی المپیادهای علمی کشور که از معتبرترین المپیاد های علمی می باشد، راه یابند.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید