جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۷:۱۲:۲۴
دسته بندی: اخبار استانها
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان :


آغاز ثبت نام دانش آموزان پایه هفتم دبیرستان های نمونه دولتی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ؛ محمد قویدل با اعلام این خبر افزود: ثبت نام از داوطلبین متقاضی پایه هفتم از روز ۱۷ لغایت ۲۴خرداد ماه۱۴۰۰ در سایت http://www.hormozgan.medu.irانجام خواهد شد. وی ادامه داد: پذیرش دانش آموز در پایه هفتم دبیرستان های نمونه دولتی از طریق ثبت نام در سایت مذکور بوده و […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ؛ محمد قویدل با اعلام این خبر افزود: ثبت نام از داوطلبین متقاضی پایه هفتم از روز ۱۷ لغایت ۲۴خرداد ماه۱۴۰۰ در سایت http://www.hormozgan.medu.irانجام خواهد شد.

وی ادامه داد: پذیرش دانش آموز در پایه هفتم دبیرستان های نمونه دولتی از طریق ثبت نام در سایت مذکور بوده و پذیرش دانش آموزان خارج از این دستورالعمل ممنوع می باشد.

قویدل افزود: با توجه به اعلام نتیجه اولیه ثبت نام به مدارس از تاریخ ۳۱/۳/۱۴۰۰ تا ۷/۴/۱۴۰۰، داوطلب می بایست بعد از ثبت نام در سایت، مدارک ثبت نام خود را جهت بررسی و تأیید، در بازه زمانی مشخص شده به مدیر دبیرستان نمونه دولتی مورد تقاضا تحویل نماید.

وی تاکید کرد :با توجه به شیوع بیماری کرونا، مدیر مدارس تمهیدات لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی، نوبت دهی و انجام فاصله گذاری اجتماعی را انجام دهد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید